Ny vecka

Äntligen en ny vecka. 
Nu är det bara 3 pass kvar och sedan är det långledigt, tack vare några semesterdagar som tas ut.
På lördag kommer Hugo att flytta in. Detta längtar vi efter så mycket så att det nästan känns overkligt att det faktiskt ska bli en ny familjemedlem.
Så nu ska man bara stå ut 3 pass till. Jag är nog en sån som behöver lite semester då och då. Bara för att vila upp sig. Kanske åldern som tar ut sin rätt.

Igår hade min son träningsmatch med fotbollen, super kul att se de små att spela.
I lördags var jag och dottern på shoppingtur, det var också uppskattat 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ziskan.blogg.se

Bloggen startades när jag började plugga till sjuksköterska. Nu är jag några år äldre och legitimerad sjuksköterska. Bloggen handlar nu förtiden mest om livet som sjuksköterska på akuten och vardagspusslet när man jobbar över 100% och har familj. På fritiden uppskattar jag gärna långa promenader och att ta det lugnt, samtidigt som barnen har aktivitet och önskemål om utflykter och äventyr. Så småningom kommer bloggen även handla om katten. Det blir en sphynx som flyttar in till oss om lite mer än 1 månad.

RSS 2.0