Hugo känner sig som hemma

Han har verkligen tagit över hemmet. Hittat sina favorit ställen att sitta på och älskar att gosa med oss.

(null)

Något som slog mig är att vi inte äger någon hårborste till honom. Tror heller inte att det behövs 🤪. 

Idag har jag åkt iväg hemifrån i ca 1 timme. Han låg kvar på samma ställe som när jag lämnade. 
Det var skönt att få slängd lite på återvinningen, varit på apoteket och kollat in en ny djurbutik som har ploppat upp. Kändes som om de var mest inriktade på hund och de hade ingen Mush. Tyvärr blir det nog inga fler besök där. 
Jag fick även köpt lite smör, äpplen, bananer och 1 dosa snus. Jag la typ 160 spänn för detta, sjukt när smöret är på extra pris och kostar mer än snusdosan.
Men men man överlever nog denna kris också.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ziskan.blogg.se

Bloggen startades när jag började plugga till sjuksköterska. Nu är jag några år äldre och legitimerad sjuksköterska. Bloggen handlar nu förtiden mest om livet som sjuksköterska på akuten och vardagspusslet när man jobbar över 100% och har familj. På fritiden uppskattar jag gärna långa promenader och att ta det lugnt, samtidigt som barnen har aktivitet och önskemål om utflykter och äventyr. Så småningom kommer bloggen även handla om katten. Det blir en sphynx som flyttar in till oss om lite mer än 1 månad.

RSS 2.0