Sommartider

Nu har sommaren verkligen kommit. Och den verka vara här för att stanna. 
Inget regn i sikte på smhi, men man hoppas så att de har fel! Vi behöver vatten 💦.

För min del är det en evighet kvar tills semestern är i sikte. Sommaren ger sig även tillkänna på jobbet. Arbetssituationen är fruktansvärt men jag är glad att jag har tagit beslutet om att byta arbetsplats. Till hösten ska jag börja inom hemsjukvården och se om jag kan trivas med det.

Vår kära sphynx Hugo växer så det knakar. Vi har äntligen fått en rymningssäker altan och kan hänga utomhus utan att behöva nöja över att han ska rymma 
(null)

Fantastiskt skönt för honom att utöka sitt område. Livet med Hugo är aldrig tråkigt.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ziskan.blogg.se

Bloggen startades när jag började plugga till sjuksköterska. Nu är jag några år äldre och legitimerad sjuksköterska. Bloggen handlar nu förtiden mest om livet som sjuksköterska på akuten och vardagspusslet när man jobbar över 100% och har familj. På fritiden uppskattar jag gärna långa promenader och att ta det lugnt, samtidigt som barnen har aktivitet och önskemål om utflykter och äventyr. Så småningom kommer bloggen även handla om katten. Det blir en sphynx som flyttar in till oss om lite mer än 1 månad.

RSS 2.0