Denna vecka har gått fort

Vi började måndagen med Bruce Springsteen på Ullevi. Så bra det var! 
Jag hann även med att klippa mig på förmiddagen .
Tisdag drog vi en dagsutflykt till Grästorp för att se på en traktorkärra, en sväng till Hop’n Pop och sedan hemåt.
Idag och igår var det dags att jobba kväll och resten av veckan ska det jobbas nätter.
Jag tjänade faktiskt på att jobba 2 nätter i stället för 3 dagspass.
På söndag och måndag blir jag typ ledig.
Då ska jag till veterinären med vår kära Sphynx som önskar sig en flickvän. Det blir nog inte som han har tänkt sig.
I samma veva ska jag passa på att åka till ett annat sjukhus för att fotograferas inför nya jobbet som väntas i höst.
Känns som om tiden till semestern bara komma rusa fram och sedan ska jag inte tillbaks till akuten. Inget som jag i nuläget är ledsen för, jag är lite färdig med stressen.

Nu är det snart dags för mig att packa ihop och lägga mig. Ska bli spännande att se om Hugo också vill lägga sig , han är något speedat just nu 😳



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ziskan.blogg.se

Bloggen startades när jag började plugga till sjuksköterska. Nu är jag några år äldre och legitimerad sjuksköterska. Bloggen handlar nu förtiden mest om livet som sjuksköterska på akuten och vardagspusslet när man jobbar över 100% och har familj. På fritiden uppskattar jag gärna långa promenader och att ta det lugnt, samtidigt som barnen har aktivitet och önskemål om utflykter och äventyr. Så småningom kommer bloggen även handla om katten. Det blir en sphynx som flyttar in till oss om lite mer än 1 månad.

RSS 2.0